sista dagen -.-

måndag
idag är sista dagen, o jag kmr verkligen inte palla skolan. jag har totalvänt på dygnet. verkligen. jag tänkte jag skulle ta de någonlunda lungt iaf sista kvällen så att de inte blir för jobbigt o gå upp tidigt sen igen. men nej, så blir de inte. ist kmr jag o anna insläntandes strax efter fem. har sovit o vart vaken till o från hela natten. så jag lär ju somna tidigt ikväll iaf hoppas jag. allt de jag sa att jag skulle göra på lovet, de blev inte av. jag skulle grovstäda mitt rum, akutplugga o vila ut. men jag har iaf haft kul. jäkligt kul.

vrf fattar man aldrig vad man har förens man har förlorat det? (jag vet att jag härmar my här, men de stämmer så bra in just nu!) jag trodde inte jag hade några principer, jag hade inget o förlora. men när man förlorat det, då inser man att man faktiskt haft det. jag vet inte om de e bra el dåligt men jag får känslan av att jag sänkt mig

Kommentarer
Postat av: myyy!

jag vet, det är helt sjukt :S man borde egentligen börja öppna ögonen och få in lite vett i hjärnan innan det är försent, för när det är försent, och man har förlorat någon eller något, så kommer det aldrig tillbaks igen.. fan vad poetiska vi är, vi borde fan starta någon slags tänker-för-mycket-sjuka-tankar-utan-att-förstå-ändå klubb typ.. skrämmande! :S :/

Postat av: myyy!

vad fan, jag kommenterade ju här? typ värsta långa haha, orkar inte skriva om det så hoppas du ser det iallafall ;p

2009-04-13 @ 19:53:17
URL: http://shakethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback