Hold the line

jag är ju ledig hela tiden nu. har en mini-helg mitt i veckan. imorn e alla lektioner antingen frivilliga eller inställda. o på onsdag e de friluftsdag, vilket betyder att jag inte tänker va i skolan. mina föräldrar tror inte på mig heller så de blir lite jobbigt att säga att jag e ledig hela tiden. eller ledig är jag ju i och för sig inte på onsdag, men nästan. mitt sommarlov har typ redan börjat. på torsdag har vi möjligtvis nån lektion, på fredag så kmr det antagligen bli ledigt för min del. o sen e de måndag, o då kmr jag inte va med på aktiviteter med klassen. o sen ska vi la städa skåpen på tisdan, vi e lediga på onsdan o sen slutar vi !!!! sommarlov vafaaaaan.
nu måste jag bara komma på om jag vill va hemma eller åka med min familj  till italien.... jag veeet verkligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback