Im bulletproof

idag va jag på student grej. o då kände jag en svaag längtan efter att få vara en av dom lyckliga personerna som i fin klänning och vit studentmössa öppnar presenter från typ släkt o shit. jag kände en svag längtan efter att få ha rätten att va full från champangefrukosten tidigt på morgonen till två dar efteråt. jag kände för att vara så där helt fantastiskt glad över att äntligen ha klarat gymnasiet och gå vidare. men grejen är att den längtan va väldigt svag och dessutom så skulle jag inte vara glad. för vafan skulle jag göra efter skolan? jobba på hemköp om jag har sjukt mkt äckel tur. ne så jag kom fram till att jag inte har några problem att vänta ett år extra. vänta på att lågkunjukturen ska vända, det hade inte vart helt fel asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback