No regrets ?

om man är gammal och ser tillbaka på sitt liv. då vill man ju inte ångra för mkt. frågan är vad som är lagom. kmr man ångra att man testade för mkt, eller för lite? var går gränsen? kmr man ångra att man inte tog vara på vissa saker och att man la ner för mkt tid, tankar och känslor  på andra. ingenting spelar ju någon roll tillslut sägs det ju. jag kmr nog ångra att jag inte uppskattade saker tillräckligt mkt när de väl va. och att jag inte ansträngde mig mer. att jag inte satsade. eller vänta, det är väl det jag inte ska göra? fan va dubbelt. jag blir lite förvirrad av mig själv ibland. borde skriva upp en lista på saker jag vill göra, och sen göra dom. se vart man kmr, hur man lyckas. tänk vad som kmr hända i framtiden. jag har inte bråttom. jag kan vänta. känns inte som att jag måste skynda mig att gå ut gymnasiet, känns inte som om jag har ont om tid. jag väntar gärna med det ett år till. kmr i fas med allt annat. jag bara sitter och väntar på att nån annan ska ordna det åt mig, men jag måste ta tag i det själv, ordna det. men jag måste kämpa lite för det, anstränga mig och chansa på nått som kanske inte går. men det är nu och inte sen jag måste göra det. för annars måsta jag gå trean nästa år

No mercy
No regrets
Im bulletproof
in the circle of trust

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback