onsdag

det är konstigt. för ibland inser man att det man alltid velat ha, det vill man inte ha längre. jag har alltid velat ha ett äkta svenssonliv. nu vill jag bara så långt bort från sverige det går att komma. eller kanske inte bokstavligt talat. men en bit iaf. kulturellt sett typ. jag kmr kvävas om jag stannar. jag klarar inte av att veckorna ser likadana ut, fatta va jag inte kmr klara av när åren ser likadana ut tillslut. shit asså. jag måste ha lite mål för mig själv
1. bli normal i huvet
2. resa utomlands
3. skaffa rottwieler
4. skaffa motorcykel

asså långsiktiga lite störra mål. som förändrar nått.
aja, nu ska jag väl gå ut o lägga mig i solen vilket e va jag tänkt att jag ska göra hela dan men de blir aldrig av. de e såå jobbigt när de blir varmt. -.- :P

Kommentarer
Postat av: myyy!

Klaga inte på värmen nu olivia!!! :P men förstår vad du menar, man får ju typ panik när man märker hur ensidigt och rutinlikt liv man lever.. :S



Och nej, jag skall inte hoppa av skolan, jag ska kämpa som faan! ;D ;) jag vill operera mig, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback