original flawor

går va.. onykter? asså jag o carro e inte riktigt friska. eller så ignorerade vi den där saken vi fått för att tänka med. den jobbiga bussen kom inte. dom bytte tidtabeller just den natten vi ska åka hem från kållered. så vi börjar gå, vet inte ens om vi gick åt rätt håll, vet inte vart vi va på väg alls. o jag hade ingen tidsuppfattning överhuvudtaget, fattade inte vrf folk sov. iaf, när vi gick längs vägen så håller jag ut tummen mest på skoj, eller jag hade ju inte tänkt att nån skulle stanna direkt. men jo, en skabbig, inrökt volvo stannar. o vilka idioter sätter sig i den bilen? jo, jag och carro. från kållered till tuve, vrf liksom? men dom va faktiskt schyssta, men ändå. jag skulle så inte gjort de igen. vem vet va för skumma personer det kunde vart. jag va helt övertygad om att vi skulle dö så skickade några sms i paniken. o på tal om sms så ska jag sluta skicka sms när jag är full. det är så inte bra. jag svamlar som in i helvette. typ tjötar om allt och ingenting. visst om man pratar om lite udda grejer när man är full men man behöver ju inte smsa de, då finns de liksom kvar väldigt exakt även nästa morgon. kuul.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi är dumma i huvudet XD <3

2009-06-14 @ 18:21:59
Postat av: Anna R

haha, ni är mina galningar och jag är älskar er för era dumma upptåg haha :P <33

2009-06-14 @ 18:25:33
Postat av: myyy!

MEN ALBINO!!! :O ni är dummare än vad jag är xD hahah, glad att ni lever iallafall :O <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback