Rising up

fredag
nu måste jag städa mitt rum. vrf kom jag på den dumma iden att va hemma hos mig?? :P det e sååå joooobbigt o städa vafan. jag skulle behöva städa min garderob också, men de får bli nån annan dag. funderar på om jag ska gå upp o käka nått också, typ frukost. eller lunch kanske de e nu. middag?

btw så känns det inte som sommarlov!! va e de här för skitväder? jag vill ha olidlig sol och hetta. jag vill att alla ska kunna bada (jag badar aldrig) så att jag kan ligga på stranden eller i gräset och spela kort med andra som fått nog av vatten eller bara sola. jag vill bli brun framför allt! det verkligen öser ner just nu. o jag e inte på humör för regn. ibland gillar jag det. men inte nu. jag känner mig instängd. jag kan inte ligga ute o sola o lyssna på musik, jag kan inte gå ut o spring av all min energi. jag känner inte för att röra mig utanför huset för jag blir bara blöt då. fast jag känner lite för o sitta vid dagiset under taket på baksidan o dela en cigg med carro. skyddade. pratande. skrattande. nått sånt känner jag för regniga dagar som denna

Survivor - Eye Of The Tiger, jag älskar den låten. den blir aldrig gammal för mig. blir typ glad av o lyssna på den o vet inte ens vrf.

Kommentarer
Postat av: myyy!

jag vill att alla ska kunna bada (jag badar aldrig) så att jag kan ligga på stranden och spana in alla heta strand-hunkar , xD HAHA.



Den låten är en klassiker verkligen! :o funkar typ ALLTID ! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback