I wanna be a rockstar

två av dom fem lediga dagarna har gått nu. o imorn ska jag o mamma kolla aupair-annonser :D :D :D jag kan knappt vänta. tror jag ska försöka plugga iaf liite imorn också. måste verkligen ordna dom där två svenska inlämningarna som e månader försenade. o de där samhällsarbetet.. o de andra arbetet. men annars e de rätt lungt i skolan, tror jag. har faktiskt inte så bra koll. som när jag kom till skolan i onsdags, måste ha verkat hög eller nått. va helt borta. men imorn kanske jag kan samla iaf liite koncentration o plugga. ta mig samman liksom. men antagligen kmr jag sitta i telefon med johanna halva dan, en fjärde del kmr jag tillbringa med o leta aupairplats, o den sista fjärdedelen kmr gå åt till o tänka. sen kmr kvällen o jag kmr iiinte sitta hemma o plugga. (skrattar vid tanken på att jag skulle gö de XD hahahha) de ser vääldigt kul ut i mitt huvud vid den tanken. hahahhaha. aja, nu ska jag försöka sova, (kmr ju inte hända), så att jag kan vakna tidigt imorn :D (tolv)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback