Mathieu Kassovitz

det är helt otroligt. men jag tror jag börjar mogna. såg precis en film o upptäckte att killen i den e vackraste människan på jorden hittills. och, nu till den stora grejen. han e tyyyp.. vuxen.. trodde aldrig de skulle hända mig. annars har jag alltid haft a thing for killar, inte män, inte gubbar. bara killar. men denna killen.. han e vuxen, o så jävla vacker. Mathieu Kassovitz. fast i den filmen jag såg så va han inte fullt så gammal som han e nu. den e ju 8-9 år gammal. han e fransman.. så nu måste jag lära mig franska o åka ner till italien för o leta upp en kopia av han -.- jag som precis börjat få grepp om spanskan.
o de e väääldigt störande att johanna e o roar sig på nån fest när jag behöver ringa henne o diskutera filmen!! dumma unge..
personligheten han hade i filmen kan förstås ha bidragit till hans underbara utseende. han va så fruktansvärt söööt. sötaste killen i världen, lätt. filmen i sig va liite skum, men han gjorde att jag inte kunde slita mig. waah. *flyger iväg på rosa moln*. det är inte försent o bli kär i en skådespelare som en liten småflicka va? jag e ju trots allt bara 18.. o mentalt sett så e jag nog 11 med tanke på mitt uppförande just nu

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback