Torsdag

ni skulle se den bilden i större format. otroligt vacker är hon. min lilla modell ^^.



jag har kommit på att jag gillar regn väldigt mkt. även om jag gick i kortkorta shorts o luvtröja hem från anna i mörkret o ösregnet. mina skor kändes som badkar. tror ena hörnet på min högra fot va torr men resten.. som My sa, jag kan nog räkna de som årets första dopp. dessutom så näst intill bröt jag en nagel i paniken över de osynliga vattenpölarna. trodde först jag knäckt den vid nagelbandet dessutom. men som tur va så va den "bara" böjd bakåt äckligt långt in. men iaf, jag gillar regn. när jag lyckats slita mig från datorn så ska jag sätta mig på fönsterbrädan med mitt täcke om mig, fönstret öppet o med nån bok. jag ska försöka sluta tänka på min stackars nagel, jag tror faktiskt den överlever, även om den gör ont just nu..
en av de fem lediga dagarna har gått. o de känns som om tiden bara försvinner. jag har fyra dagar kvar men de känns fan inte så. jag har sjuuuukt mkt o plugga som jag verkligen borde göra. äckligt mkt. men inte fan gör jag de. för jag ooorkar inte ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback